Zmena údajov
Ako uskutočniť zmenu?
Elektronicky – vyplnením príslušného formuláru
Počas zmluvného vzťahu môže dôjsť k viacerým zmenám. Každú zmenu je z vašej strany potrebné ohlásiť. Zmena sa ohlasuje na príslušnom formulári, podľa toho, čoho sa týka.
- Formulár je možné vyplniť elektronicky.
- Následne ho môžete odoslať priamo na našej webovej stránke alebo stiahnuť do počítača a odoslať elektronicky na e-mailovú adresu info@rvs.sk
Poštou – vytlačte, podpíšte a odošlite formulár spolu s prílohami
Každý formulár je potrebné podpísaný odoslať na adresu:
Regionálna vodárenská spoločnosť, Zochova 5, 811 03 Bratislava
Ako ohlásiť zmenu odberateľa?
Pri zmene odberateľa je nutné vyplniť, podpísať a doručiť do RVS vyplnený formulár „Hlásenie zmeny odberateľa na odbernom mieste“.
Kúpa alebo predaj nehnuteľnosti
Okrem žiadosti priložte a odošlite aj požadované prílohy, ktoré sú uvedené v žiadosti.
Úmrtie zákazníka
Rozlišujeme dve situácie:
- Zákazník bol jediný vlastník na odbernom mieste
- V takom prípade je možné o prepis zmluvy požiadať až po ukončení dedičského konania
- Do ukončenia dedičského konania je možné zmeniť len korešpondenčnú adresu
- Zákazník bol spoluvlastníkom
- Prepis zmluvy sa dá uskutočniť ihneď
V prípade úmrtia sa namiesto podpisu ohlasujúceho prikladá kópia úmrtného listu.
Ako ohlásiť zmenu údajov zákazníka?
Pri zmene údajov je potrebné doručiť vyplnený formulár „Žiadosť o zmenu údajov“. V tlačive označte požadované zmeny. Okrem žiadosti je potrebné doručiť aj doklad, ktorý dokazuje uvedenú zmenu.
Trvalý pobyt
Pri zmene trvalého bydliska priložte k žiadosti doklad, ktorý dokazuje uvedenú zmenu (napr. doklad totožnosti s novou adresou).
Zmena mena / Sobáš
V prípade, že ste si zmenili meno alebo ste sa vydali/oženili, priložte k žiadosti doklad, ktorý dokazuje uvedené zmeny (napr. sobášny list).
Platobné údaje
Pri zmene platobných údajov v tlačive označte všetky požadované zmeny, napr. zmenu spôsobu úhrady faktúr alebo zmenu či doplnenie čísla bankového účtu.
Nahláste zmenu, ak si prajete zmeniť spôsob úhrady faktúr pridať alebo zmeniť číslo bankového účtu.
Korešpondenčná adresa
V prípade, že si prajete, aby sme doručovali doklady a písomnosti na inú než doterajšiu adresu, ohláste nám jej zmenu.
Ako ohlásiť zmenu týkajúcu sa odberného miesta?
Pri zmene údajov na odbernom mieste je potrebné doručiť vyplnený formulár
„Žiadosť o zmenu údajov“. V tlačive označte požadované zmeny. Okrem žiadosti je potrebné doručiť aj doklad, ktorý dokazuje uvedené zmeny.
Zmena na odbernom mieste
V prípade zmeny týkajúcej sa údajov samotného odberného miesta, napr. premenovanie ulice, priložte k žiadosti doklad, ktorý dokazuje uvedené zmeny (napr. doklad o pridelení súpisného čísla, premenovaní ulice, a pod.).
Zrušenie odberného miesta
V prípade, že ste si zmenili meno alebo ste sa vydali/oženili, priložte k žiadosti doklad, ktorý dokazuje uvedené zmeny (napr. sobášny list).
Informácie o zrušení odberného miesta
Zrušenie prípojky sa vykonáva na základe písomnej žiadosti odberateľa. V zmysle zákona č. 442/2002 Z. z. zrušenie prípojky je povinný vykonať majiteľ prípojky na vlastné náklady.
Poplatok zo demontáž vodomeru je stanovený v aktuálnom Cenníku výkonov, služieb a prác.
Postup zrušenia odberného miesta
V prípade definitívneho ukončenia odberu a demontáže vodomeru alebo zrušenia kanalizačnej prípojky je potrebné vyplniť tlačivo Objednávka na práce.
V tlačive vyplňte všetky požadované informácie, nezabudnite uviesť korešpondenčnú adresu a telefonický kontakt.
Po prijatí žiadosti dohodneme osobne alebo písomne postup zrušenia prípojky, hlavne čas demontáže a zemné práce, ktoré je potrebné vykonať pred zrušením prípojky, t.j. odkopanie vo vzdialenosti jedného metra v každom smere od miesta pripojenia na verejný vodovod alebo verejnej kanalizácie.
Samotné odpojenie vodovodnej prípojky alebo kanalizačnej prípojky, jej zablendovanie a demontáž vodomeru, vykonávame približne do 7 dní od doručenia objednávky.
Ak je vodomer namontovaný na T-kus, výkopové práce sa nerealizujú.